Умови повернення та обміну товарів

Умови повернення та обміну товарів

Згідно закону "Про захист прав споживачів" повернути чи обміняти товар покупець має право в продовж 14 днів від моменту покупки за допомогою служби доставки за умови, що товар не експлуатувався та не має змін:

  1. Збережено товарний вигляд - на товарі не повинно бути потертостей, сколів чи подряпин;
  2. Не виявлено слідів потрапляння рідини у виріб чи упаковку;
  3. Товар в повній комплектації та оригінальній упаковці з ярликами;
  4. В наявності всі документи на товар (інструкція з використання, гарантійний талон та товарний чек).

Якщо товар знаходиться в неробочому стані, перейдіть будь ласка за цим посиланням на сторінку «Умови гарантії на товар» на ній є вся інформація про повернення товару неналежною якості по гарантії.

Обмін та повернення товару належної якості

Для того, щоб повернути чи обміняти товар належної якості необхідна наявність певних причин для повернення, які вказані нижче, а саме:

  1. Термін з дати покупки товару не більше ніж 14 днів;
  2. Товар не внесений до переліку затвердженого Постановою КМУ товарів, що не підлягають обміну та поверненню (весь список товарів можна знайти за цим посиланням - Які товари не можливо повернути впродовж 14 днів).
  3. Товар не влаштовує фасоном, кольором, розміром, вагою або ж з інших причин не пов’язаних з якістю та технічною несправністю виробу.
  4. Товар в робочому стані, не використовувався, збережено товарний вигляд, оригінальна упаковка, наклейки та документація.

Важливо! При поверненні товару відповідної якості покупець має право обміняти його на аналогічний з наявного в асортименті магазину згідно закону "Про захист прав споживачів", або вимагати повернення коштів якщо в асортименті магазину немає в наявності аналогічного товару, а саме:

  1. Придбати інший товар із запропонованого в асортименті магазину за такою ж вартістю або з перерахуванням вартості і сплати позитивної різниці;
  2. Отримати всі кошти назад (повернення коштів здійснюється в межах 7-ми робочих днів з моменту звернення покупця до нас, таким же способом яким здійснювалась оплата товару (готівковий/безготівковий спосіб розрахунку)). Або будь яким іншим способом зручним для покупця, при домовленності з нашим менеджером, з яким можна звязатись по контактам - +380 (96) 147-73-39, E-mail: gift.cards.com.ua@gmail.com

Види повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

  • При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
  • При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
  • При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з нашим менеджером по контактам - +380 (96) 147-73-39, E-mail: gift.cards.com.ua@gmail.com

 

Повернення та обмін товару неналежної якості з недоліками

Для того, щоб повернути вживаний товар з наявністю в ньому недоліку необхідно дотриматись наступних умов:

  1. Товар придбаний в магазині «GameСards»;
  2. Термін дії гарантійного обслуговування дійсний;
  3. Покупець повинен надати гарантійний талон та документ, який підтверджує покупку товару.

Для того, щоб обміняти товар неналежної якості на аналогічний необхідно перейти на сторінку де вказана повна інформація про повернення товару в гарантійному випадку - «Умови гарантії на товар».

ПРИКЛАД ПРОЦЕДУРИ повернення, обміну товару та переказу коштів покупцеві:

  1. Покупець зв’язується з менеджером нашого магазину «GameСards» по питанню повернення або обміну товара за цими контактами: +380 (96) 147-73-39, E-mail: gift.cards.com.ua@gmail.com (працюємо цілодобово, відповідаємо на листи в продовж 1 години);
  2. Покупець домовляється з менеджером як та коли зручніше буде повернути товар – поштовим курьером на адресу м. Запоріжжя, вул. Історична, 33 або покупець сам привезе товар по тій же адресі. (Доставка курьером за наш рахунок).
  3. В той же день, як ми отримаємо товар від покупця – ми відправляємо заміну на адресу яку дає покупець. Якщо покупець хоче зробити повернення коштів – ми відправляемо кошти в продовж 7 днів на рахунок з якого була здійснена оплата за товар або на інший рахунок який покупець передасть менеджеру нашого магазину.

КОНТАКТИ НАШОГО МЕНЕДЖЕРА: +380 (96) 147-73-39, E-mail: gift.cards.com.ua@gmail.com